צלם מגנטים לאירועים

כדי שהאורחים והמוזמנים שלכם יקבלו מזכרת מהאירוע, מומלץ להזמין צלם מגנטים שמצלם ומייצר בזמן האירוע, תמונות מגנט מקצועיות ממוגנטות שאפשר לשים על המקרר ולהיזכר כל יום מחדש, כיום אין כמעט אירוע ללא צלם מגנטים, ולכן צצו להן המון חברות צילום מגנטים כמו פטריות אחרי הגשם. חשוב מאוד לבחור צוות מקצועי ומיומן שגם יודע לצלם. צוות הצילום של פרפקט אירועים, מגיע עם ניסיון רב שנים גם בצילום סטילס וגם בצילום מגנטים לאירועים.

איך בוחרים צלם מגנטים?

צלם מגנטים איכותי ומקצועי יודע ללכוד בדיוק את הרגעים היפים של האירוע, ולהכין לאורחים במתנה, מוצר (תמונת מגנט) איכותי שיחזיק מעמד ולא ידהה לאורך זמן, איכות המגנט תלויה בקשר ישיר גם לאיכות המדפס, גם למצלמה וגם לניסיון של צלם המגנטים שמגיע לאירוע. צוות צילום מגנטים או לבחירה עמדת צילום בלוקים (בלוק עץ), מורכב משני אנשי צוות: צלם מקצועי ואיש טכני, הם מתמחים בצילום והכנה של מגנטים לכל סוגי האירועים כגון: חתונות, בריתות, בר או בת-מצווה, וגם אירועי חברות ממותגים כולל הדפסת לוגו החברה על המגנט או עיצוב מיוחד אחר. לכם רק נשאר לבחור את עיצוב מסגרת המגנט ומה לרשום עליה, מתוך מבחר מסגרות שתקבלו לבחירה.

צילום בלוקים מעץ לאירועים

אטרקציה יחסית חדשה ומאוד מפתיעה כיום היא צילום בלוקים לאירועים, ההבדל ממגנטים רגילים הוא שבמקום לקבל את התמונה של האורחים על נייר מגנט תקבלו אותה על בלוק מעץ,
את הבלוקים עצמם מכינים גם כן באירוע עצמו ושמים על מעמד מיוחד לעיני האורחים, בלוקים לאירועים ובמיוחד בלוקים לחתונה, נחשבים למזכרת הרבה יותר מרשימה ממגנטים ולכן מאוד מבוקשים, בפרפקט אירועים ניתן לשלב באירוע שלכם גם צילום מגנטים וגם צילום בלוקים מעץ, וכך לקבל חבילת צילום אירועים הרבה יותר מושקעת וייחודית, אין ספק שהאורחים שלכם ישמחו הרבה יותר לקבל גם תמונות מגנטים וגם בלוקים מעץ באירוע, בתור מתנה הביתה, כמובן שגם הזוג (אם מדובר בצילום לחתונה) או המשפחה מקבלים לאחר האירוע את המגנטים והבלוקים שלהם שצולמו במהלך האירוע, כולל גיבוי תמונות על דיסק און קי או דיסק.

מגנטים לאירועים ובלוקים מעץ – מחיר

מחיר צלם מגנטים ואו צלם בלוקים לאירוע תלוי במיוחד בכמות האורחים המוזמנים לאירוע, כאשר לאירוע קטן עד 100 איש מספיק איש צוות אחד, צלם מגנטים מיומן שגם מצלם וגם מפתח את המגנטים עצמם, באירועים גדולים יותר יגיעו שני אנשי צוות כדי להספיק לצלם את האורחים ולפתח כמות מגנטים בהתאם, המחירים של מגנטים בגודל 10 על 15 ינועו בין 1000 ש”ח ל 1600 ש”ח, כאשר צילום בלוקי עץ במידה של 10 על 25 יהיה בין 2500 ל 3000 ש”ח.

מה הגודל והסוגים של מגנטים לאירועים?

בצילום מגנטים לאירועים קיימים מגוון גדלים של מגנטים לבחירה, כמו כן ניתן לבחור בין צילום מגנטים פולוראיד או צילום מגנטים סטנדרטי.
גודל צילום מגנטים פולורואיד הוא 10X10 וגודל צילום מגנטים המקובל ברוב האירועים הוא 07X10, מבחינת איכות הדפסה – אין הבדל, ההדפסה היא במדפסת תרמית איכותית.
ניתן גם לבחור מגנטים גדולים (בתוספת מחיר) בגודל של: 10X15
אז כדי שלא תתבלבלו מצורפת תמונה של הגדלים לבחירה, כך תוכלו להגיד לצלם מה בחרתם בקלות:

*מבצע* 40 בלוני אורז לרחבת הריקודים:
מזמינים צלם מגנטים לאירוע ומקבלים 40 בלוני אורז במחיר מצחיק של 100 ש”ח

נתונים:

> *מבצע* 40 בלוני אורז לרחבת הריקודים
> קבלת דיסק און קי עם התמונות בסוף הארוע
> כמות מגנטים ללא הגבלה
> עבודה עם ציוד מקצועי ואיכותי (כולל ציוד רזרווי)
> צוות מיומן עם ניסיון רב
> קבלת הגדלות בסוף הארוע
> 6 בלוקי עץ מתנה – צילומים משפחה
> מזכרת מהאירוע לכם ולאורחים