עמדת שייקים לאירועים

הקיץ מגיע ואיתו גם הלחות והחום, לכן ב- “פרפקט אירועים”, מצאנו לכם את הפיתרון המושלם לאירוע שלכם בקיץ – עמדת שייקים לאירועים.
עמדה מעוצבת ומיוחדת המופעלת על ידי צוות מקצועי שידאג לקרר לכם את האירוע ע”י שייקים מרעננים, קרים, טבעיים, בריאים ואיכותיים באירוע שלכם. דוכן שייק הפירות שלנו כולל שייק טעים במגוון טעמים, השייק מיוצר מפירות טריים ואיכותיים הנחתכים על המקום, ביום האירוע, כך לא מאבדים את האפקט הבריאותי, הערכים התזונתיים והויטמינים.

איזה פירות יש בדוכן שייקים לאירועים ?

בר השייקים של “פרפקט אירועים” כולל כ – 12 סוגי פירות, הפירות נטחנים במקום, לפי מגוון הפירות האפשריים בעונה, לדוגמא:
תות, בננה, ענבים, אבטיח, מנגו, אננס, ליצ’י, פסיפלורה, תמר, אפרסק, קיווי, מלון ועוד.
השייק הטרי מוכן לבחירת הלקוח, על בסיס מים, תפוזים או חלב. אנחנו פועלים בכל הארץ ולכן בר השייקים הנייד שלנו מתאים לכל מקום בו מתקיים האירוע שלכם ולכל סוג אירוע שתחגגו: חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית, בריתה, אירוע חברה, כנסים, תערוכות, אירוע קד”מ עם לוגו החברה ועוד.

כמו כן ניתן לשלב בדוכן – קוקטיילים טעימים, רכב בירה, בר קפה, משקאות חמים, קינוחי ביס, קאייק פירות או שולחן פירות חתוכים בצורות מיוחדות, כדי לפנק את האורחים עם טעמים מיוחדים ומרעננים.
עמדת שייקים לאירועים מתאימה למגוון אירועים ולא רק בחודשי בקיץ, העמדה היא תוספת מצויינת לשאר האטרקציות שבאירוע וגם כמובן לדוכני המזון, לדוגמא: טאבון פיצות ופוקאצ’ות, פלאפל, שולחן שוק, עמדת המבורגר, דוכן שווארמה מפנק ועוד, כולם הולכים יד ביד עם שייק טרי וטעים מפירות העונה.