מועדון לאירועים בת/בר מצווה

חבילת הכל כלול לבת/בר מצווה של פרפקט אירועים, כוללת כל מה שאתם צריכים בחבילה אחת, כדי שהאירוע שלכם יהיה מרגש ומקורי.
במסגרת החבילה אנחנו מציעים גם מועדון או לופט לבת מצווה וגם את כל שאר האטרקציות לאירועים הנלוות, והכל במקום אחד: הפעלה מיוחדת לבת מצווה, דוכני מזון לבת מצווה, אטרקציות לבת מצווה ועוד. אם אתם חולמים על בת מצווה מתוקתקת, תנו לנו לעשות את העבודה,
לכם רק יישאר להגיע למקום האירוע ופשוט לשמוח עם האורחים והמשפחה.

ראשית, נמצא עבורכם את הלוקיישן המושלם

בין שאתם מחפשים מקום לבת מצווה בתל אביב, מועדון לבת מצווה בראשל”צ, מקום לבת מצווה בירושלים, מקום לבר מצווה באור יהוד, לופט לבת מצווה בפתח תקווה, ובעצם מקום לחגוג אירוע בכל מקום בארץ, נשמח לעמוד לרשותכם. חבילת האירועים שלנו כוללת: מועדון לבת מצווה עם סטייל ייחודי ואווירה שכל המתבגרים והמשפחה אוהבים. המקום כולל גם הפקת בת או בר מצווה והכל בהתאמה אישית ולכן מקבלים בקשות מיוחדות כמו מקום לבת מצווה עם בריכה, מקום לבת מצווה קטנה, או אולם לאירוע קטן ועוד… הודות לקשרים הרבים והניסיון שצברנו בתחום הפקות בר מצווה ובת מצווה, יש לנו מענה זמין לכל צורך, לכל חלום ולכל אתגר.

מה אלו מועדונים לבת מצווה?

אם אתם עדיין לא מכירים את הקונספט, הרשו לנו להציג בפניכם את אחד הטרנדים הכי פופולריים בעולם האירועים: מועדונים לבת מצווה, הכל כלול. אם פעם חגיגות בת מצווה התקיימו בחדרי תרבות ומקלטים של בניינים, הרי שכיום יש מגוון רעיונות לבת מצווה, ומומלץ מאוד לחגוג בת מצווה במועדון. יש סוגים רבים של מועדונים מיוחדים לבת מצווה ברחבי הארץ וכל אחד מהם מציע אווירה ייחודית, הנוצרת הודות לעיצוב, לקישוטים ולאווירה המיוחדת שיש בכל אירוע המתקיים בהם. כמו כן, חלק מהמועדונים כוללים כבר את כל האטרקציות כגון: שולחנות משחק (הוקי אוויר, שולחן כדורגל, שולחן סנוקר וכו’), מסכי מולטימדיה עם מגוון משחקים, עמדת צילום סלפי או מראת צילום, עמדות והפעלות ריקוד just dance , רקדניות, תקליטן, משחקים, קריוקי, צלם מגנטים, איפור פנים ועוד, ועוד… כך הכל מתוכנן בקלות, בהתאמה אישית וללא כאב ראש מיותר.

עוד אטרקציות לבת או בר מצווה במועדון

כהורים, מובן שאתם שואפים להעניק לבת או לבן שלכם את הטוב ביותר ביום החשוב בחייהם. לכן, אם תרצו להוסיף אטרקציות לבת מצווה תוכלו לעשות זאת בקלות במסגרת חבילת הכל כלול של פרפקט אירועים. ברור לנו שכאשר מחפשים אטרקציות לבת מצווה, מחיר הוא אחד הדברים הראשונים שבודקים, כדי לא לחרוג מהתקציב.
גם מהבחינה הזו אתם יכולים להיות רגועים – אנו מומחים בתפירת אירועים בהתאמה אישית לתקציב ויודעים למצוא אטרקציות לבת מצווה זולות, במידת הצורך.

אטרקציות לבת מצווה או לבר מצווה יכולות לכלול לדוגמא: עמדת איפור זוהר פול מון, בעמדה זו מאפרות שצובעות את הילדים עם ציורים זוהרים באולטרה,
בר מתוקים טעים ומגוון קינוחים, מופע מדליק והפעלה של רקדני ברייקדאנס, מעגל מתופפים בליווי שופרות, אמני בלונים, זיקוקים, קונפטי ועשן כבד, מופע ביטבוקס מדהים, מייצגים ועוד. כל אחת מהתוספות האלו ישדרגו את האירוע שלכם בכמה רמות ולכן, ככל שהתקציב מאפשר לכם, אנו ממליצים להוסיף לחבילה אטרקציות מיוחדות, כאלה שמתאימות וישמחו את כלת בת המצווה ואת חבריה לכיתה.

קישוטים ועיצוב של מועדון לבת מצווה

בלוני אורז

אם אתם מעוניינים שהאירוע שלכם ייצור רושם עצום על האורחים, כדאי להשקיע בעיצוב ובמיתוג האירוע. במסגרת חבילת הכל כלול, תוכלו לבחור לדוגמא בעיצוב בלונים ממותג או למשל – אותיות ענק מעץ, מפרחים, לד ועוד וכך לחגוג אירוע בת המצווה בהתאם לתקציב שלכם, לטרנדים החמים בתחום ועוד. מזכרות ממותגות, קשת בלונים מפוארת בכניסה למועדון, שטיח אדום, קישוטים המתחברים לעולמות התוכן של החוגגים – כל אלו נכנסים תחת עיצוב מועדונים ואירועים בהתאמה אישית לבת מצווה.

ואי אפשר בלי דוכני מזון לבת מצווה

גם בכל הקשור לתחום של דוכני מזון לבת מצווה מחיר הוא אחד הדברים הראשונים שבודקים. לרוב, המחירים של דוכני המזון משתנים בהתאם למה מוגש בהם (קינוח, שייקים, גלידות מאפים וכדומה) וגם בהתאם למשך האירוע, גודל בת המצווה ומספר המוזמנים. בין דוכני המזון שאנחנו מציעים תוכלו למצוא את הקלאסיקות האהובות על ילדים: דוכן המבורגר, נקניקיה בלחמנייה, בר פיצות, שניצלים ואפילו דוכן שווארמה לאירועים, מושקע ומפנק (כי איך אפשר בלי שווארמה). לצד זאת, יש גם דוכני מזון לבת מצווה מיוחדים יותר, שכוללים מרקים, סושי, פירות מעוצבים, מפלי שוקולד, דוכן משקאות חמים כמו שוקולטה וסחלב שהם פתרון מעולה לבת מצוות בחורף ועוד סוגים רבים של דוכני מזון לבת או בר מצווה.

לסיכום, אם אתם מעוניינים בבת מצווה מהאגדות, אתם בכלל לא צריכים לעבוד קשה, ולתאם עשרות ספקים וכו’
טלפון קטן לפרפקט ויהיה לכם אירוע מושלם מתחילתו ועד סופו, כשאנחנו מובילים את כל הניהול הלוגיסטי וההפקה ונותנים לכם לחגוג בראש שקט.

צרו קשר, אנחנו פה לייעץ ולעזור, ללא התחייבות.