איך להגשים את חתונת החלומות ולהרוויח כסף

הפקת אירועים

אנחנו כבר אחרי. החתונה הייתה לא פחות מחתונת החלומות שלנו. באמת שלא חסכנו בכלום. והתוצאות שלאחר ספירת המתנות?
רווח גדול שאפשר לנו לצאת לירח דבש של שבועיים מרתקים בסרי-לנקה ובאיים המלדיביים. הרבה זוגות חברים ומכרים שאלו אותנו איך עשינו את זה, איך ארגנו אירוע שנראה כמו מיליון דולר ועלה לנו הרבה פחות ממה שהם שילמו ופחות מהממוצע בישראל – הרבה פחות. התשובה פשוטה משנראה במבט ראשון.

אני אדם מחושב, לפחות כלכלית. יש אנשים שיסווגו זאת כקמצנות אך טעות בידם- אני מבזבז בערך את אותם סכומים שמבזבז אדם אחר,
בין אם על מותרות או צרכים קיומיים, אני פשוט מקבל יותר בעבור אותו הסכום. איך?
בדיוק בשביל זה אני יושב כאן יחד עם אשתי ומנסחים יחדיו דברים אלו.

הכרת השוק ועולם השיווק

בעולם השיווק הרבה מאוד דברים מבוססים על רגש. לעתים רבות, איש שיווק ממתג את המוצר או השירות שלו במחיר גבוה מהמתחרים רק כדי לנסות להציג עצמו כיוקרתי יותר, מה שמתפרש לעתים רבות אצל הצרכנים כאיכותי יותר. ומה הקשר בין המחיר לבין איכות המוצר או השירות? לעתים רבות מידי, אין כל קשר. על אחת כמה וכמה בעולם החתונות.
הספקים בונים על זה שמדובר בנושא רגיש משאין כמותו, לרבות רגישות הגבר כלפי רצונות האישה ולהיפך ומנצלים זאת כדי לנפח מחירים.
כמה פעמים שמעתם את המשפט “בחתונה לא חוסכים” לכל נגזרותיו?
מה אם אספר לכם שבהחלט ניתן (וכדאי) לחסוך ואפשר לעשות זאת מבלי להתפשר על חצי דבר?

אז איך עושים זאת?

יש בעצם שתי דרכים. הראשונה היא פשוט לחפש את נותני השירות שמציעים את המחירים האטרקטיביים ביותר- ולבחון את רמת המוצר או השירות שלהם בעצמכם,
כי הסכמנו הרי שהמחיר לא אומר לרוב דבר על איכות המוצר או השירות.
למשל, אנחנו לקחנו DJ שלדעתנו ולדעת האורחים היה פשוט מעולה (!) והקפיץ את כולם עד לשעות הקטנות של הלילה.
המחיר? לא תאמינו גם אם אכתוב אותו. אז למה הוא כל כך זול? הנה שתי הסיבות העיקריות:
1. הוא לא מקפיץ את המחיר רק כדי להיתפס יוקרתי יותר.
2. הוא לא טורח להוציא כסף על פרסום, יש לו מספיק עבודה כי הוא תותח והמחיר נמוך מאוד. הכל מפה לאוזן והוא לא נח לילה אחד.
למה לו להוציא אלפי שקלים בחודש על פרסום ולהשליך את העלות על הלקוח?

אז מה שצריך לעשות הוא לחפש עוד ועוד, ללכת לאירועים ולראות את המוצר או השירות ולקחת את הזול ביותר שעומד בכל הדרישות שלנו (כאמור- אני לא מעודד שום פשרה באיכות).
זה הרבה מאוד עבודה!
כמובן שגם צריך להתמקח כמו ישראלי ממולח. עם זאת, מדובר ב”יש לך את זה או לא”, לא משהו שניתן להעביר במאמר אחד.

אז מה עושה זוג שמבין את העקרונות שתיארנו ורוצה “לצאת שפוי”, אך אינם נמנים בין המתמקחים הכי מפולפלים בעולם?
ומה הם עושים אם פשוט אין להם את היכולת להקדיש כל כך הרבה זמן לחיפוש ולהגעה לאירועים על מנת לבחור את טיב השירות?
אחרי הכל, אני יכול להעיד מניסיון שהחיפושים האלו הם לא פחות מעבודה במשרה מלאה.

המסקנה, איך מארגנים אירוע!

מה אם היה אדם שעבודתו היא לעשות את כל מה שתיארנו עד כה בעבורכם?
אדם שתפקידו הוא לדעת מי נותני השירותים האטרקטיביים ביותר, הן מבחינת האיכות והן מבחינת המחיר,
ובנוסף יש לו איתם הסכמים למחירים מיוחדים?
אדם שיש לו ניסיון רב ויודע לייעץ בכל הנוגע לארגון, לרבות הצעות לדברים שלא חשבתם עליהם?

אוכל למנות את היתרונות עד למחרת היום. אם כך, התשובה אחת וחד משמעית – חברת הפקות.

אם תיקחו חברת הפקות כל מה שאתם צריכים לבדוק הוא את הכימיה שלכם עם מנהל האירוע מטעם החברה וכמובן תגובות של זוגות אחרים שהשתמשו בשירותיו- ואתם מסודרים.

באופן אישי, אנחנו רוצים להמליץ על גיא בלכר מ”פרפקט אירועים”.

לצערנו הכרנו אותו רק לאחר שסגרנו את רוב הספקים לאירוע והזמנו מגיא “רק” חבילת סלואו לחתונה: עשן כבד לסלואו, בועות סבון, צלם מגנטים,
מזכרות לאורחים בצורת כוסות צ’ייסר עם כיתוב שלא יורד בשטיפה וחבילת זוהרים, והפתעות לרחבה.

מדובר באדם אמין, כנה ומשכמו ומעלה. המחירים מעולים, איכות המוצרים גבוהה מאוד והמבחר רחב.
וגיא לא מתפשר- הוא עובד רק עם נותני השירותים הטובים ביותר ועם זאת מצליח לשמור על רמת מחירים מאוד שפויה,
אז חיסכו מעצמכם את עוגמת הנפש האפשרית, את כאב הראש והריצות, את הצורך להתמקח רבות ולא פחות חשוב – חיסכו כסף!
ואולי גם אתם תממנו את ירח הדבש שחלמתם עליו על חשבון החתונה.